Karin Skaug

  • Member since Sep 10th 2019
  • Last Activity:
Posts
21
Reactions Received
14
Points
159
Profile Hits
991
Reminder: If you encounter any issues with Enscape or your subscription please reach out to our dedicated support team through the Help Center or by using the Feedback button as detailed here.
  • Yepp. Porsgrunn.

    • Hyggelig. Jeg er interiørarkitekt/designer og forhandler for Enscape og SketchUp Plugins + underviser arkitekter i SketchUp.

      http://www.epix.no

      Går utifra at du er arkitekt? Bruker du SketchUp? Flotte renderings du lager! ; )


      Mvh. Rune Lyngby

      Epix 3Dgraphics

  • Hei Karin,

    Er du norsk?

    • To år senere:

      Jeg kjenner ingen som jobber med SketchUp, så kan jeg spørre deg om du tar på deg visualiseringsjobber for arkitektkontorer?
      For meg nærmer det seg å utarbeide en slags kravspesifikasjon for Revit-modellene jeg skal jobbe videre med i SketchUp/Enscape, og jeg lurte om du også har noen tanker rundt eller krav til kvaliten i Revitfilene du i så fall jobber fra?

    • Hei Karin,

      Så først denne nå. Har dessverre ikke jobbet så mye med Revitmodeller som underlag. Min erfaring er at DAK modeller ofte blir for store og tunge med unødvendig mye informasjon. Fikk en modell av nye vikingskipmuseet jeg jobbet med. Endte opp å bruke modellen som underlag for så å tegne alt opp på nytt i SketchUp. Du bør iallefall be om at all unødvendig informasjon og lag er fjernet før konvertering. Lykke til